hira0502 Arçelik kurutma makinesi kullanıyorum arkadaşlar 2.elden aldık ama baya temiz bir makineydi. 3 ay olduk alali birkaç haftadır arkasından su kaçırıyor neden böyle oluyor bilen var mı acaba daha önce böyle birşey yaşadiniz mi
hira0502 Bulduk şu an internetten baktık. Arka tarafında bı yer var orayı açtık baya pislik toplamış.o yüzdende suyu içerdeki su tankına değil dışarı çıkartmış. Kullananların aklında bulunsun arka tarafında açılıp temizlenmesi gerekiyormus