sekerbebek30 Kücüklügümden beri mutfaktaki bezden tiksinirim renge özgü değil genel olarak 😀 çocuğum oldu hala aynıyımmm ne yapabilirim 2 gün kullanıp çöpe atıyorum başka ne yapabilirim tezgah için falan 🥲🥲🥲
MiracAlpinveUmutunAnnesi sekerbebek30 Başka bir ihtimal var mı bilmiyorum ama zaten hijyen açısından çok kullanmamak gerekiyor bende 1 hafta kullanır atarım 😂
bikahveicelimmi sekerbebek30 solonun rulo bezleri var ya onları deneyebilirsin. Çok kullanışlı değil ama 2 günde 1 değiştiriyorsan uyguna getirmiş olursun😃
Nur3961 sekerbebek30 ben sarı bez değil de iyi su emen iz birakmayan tercih eder ve bir tek mutfak tezgahinda kullanirim her gün yatmadan önce çamaşır sulu suya koyarim sabaha kdr bekler yiprandikca degistiririm sık sık Daha bezimin pis koktugunu bilmem ama başka evlerde bende tiksinirim (temizlik takıntısi olan birisiyimdir)
eyberenimo sekerbebek30 sleepy’nin temizlik için olan ıslak mendilleri tek kullanımlık mutfak bezi kullanmıyorum masayı tezgah falan onunla siliyorum eğer ıslaklık falan olursa da peçete ile ya da mutfak havlusu kullanıyorum ama tezgahımda sarı bez bulundurmuyorum ben de elleyemiyorum mikrop yuvası gibi geliyor
Gryffindor Ay yapmayın ya o bezler doğada kaybolmuyor iki günde bir atmak bana çok fazla israf gibi geldi. Kaynar suda bekletseniz aslında tertemiz olur.
cLearQueen sekerbebek30 superscandi isvec bulasık bezi al bacım var ya inanılmaaazzz bisey harika… 0 koku mukemmel temizlik. Kirler üzerinden akıyo resmen
cLearQueen Gryffindor eşim almis amazon’dan… mutlaka denemelisiniz gordugum herkese tavsiye ediyorum. Normalde karton gibi sert, suya girince sari bezden daha yumusak oluyo 😄
TulayGeriDon sekerbebek30 hergun, bazen gunde 2 kez değiştiririm yüksek derecede çamaşır suyuyla yıkarım. Atmakda kötü
Duriskonunannesiii sekerbebek30 gün içinde işim bitince akşam tezgahimi güzelce çamaşır suyuyla siler bez de onun sayesinde dezenfekte oluyor sonra iyice yıkarım bırakırım kurumaya ,yiprandikca da degisirim .
Beyzaveduru Ben de nefret ediyordum hem kolusundan hem görüntüsünden. Tezgahı yıkıyorum çekpas koydum mutfak için küçük onunla çekiyorum. Gerekirse de sleepy yüüEy havlusu ile siliyorum bir kaç kez yıkayıp en son yeri falan da silip atıyorum
sevimliidostlarr sekerbebek30 ben sarı bez asla kullanmıyorum sevmıyorm onun yerıne mıcrofıber tercıh edıyorum ama uzun surelı kullanmam
femay sekerbebek30 ince hem bez gibi hem ıslak mendil formunda ama kuru olan rulo bezler var tek kullanımlık. Onlardan kullanabilirsiniz bence