gozumun_nuru Bebeğim 6 aylık 4 aydır sağım yaparak veriyorum meme tutmadı sütüm bitecek gibi hissediyorum uzun süre bu şekilde anne sütü veren oldu mu acaba
gvnkbr gozumun_nuru bebeğin dudak sıcaklığıyla uyarilirmis ve süt o şekilde gelirmiş sagimla kısa sürede gider diye biliyorum
Burcutuna gozumun_nuru canım sagdikca sütun bitmez olumsuz yorumlara sakın bakma .ben tam 15 BUCUK aydır sagarak veriyorum üstelik mamada almadı meme reddi yaşıyoruz doğduğundan beri.ha çok zor Allah sabır versin hepimize ama içim rahat ve geçici dönem diyerek kendimi pozitif tutmaya calsiiyorum
seda1766 gozumun_nuru nasıl sağım yapıyorsunuz süt akılını6nasıl başlatıyorsunuz ben sağamıyorem az çıkıyor hep
Minikprenses_1 4aydir sağım yapıyorsun canım maşallah yinede bende ara ara sağıyorum meme reddi var ondada korkuyorum gider diye. Şuanda kaç dk da ne kadar geliyoe
gozumun_nuru Minikprenses_1 bu aralar baya azaldi 4 saatte bir 60 CC falan anca cikiyo korkuyorum o da gidecek diye
Minikprenses_1 4aydir sağım yapıyorsun canım maşallah yinede bende ara ara sağıyorum meme reddi var ondada korkuyorum gider diye. Şuanda kaç dk da ne kadar geliyoe
Hiloli Burcutuna içimi rahatlattınız ben de doğduğundan beri (3 aylık olacak 4 gün sonra ) sağarak veriyorum sütüm bitecek diye korkuyorum sadece sütle besleniyor ama meme reddi var doğduğundan beri hızlı hızlı istiyor sütü sağıp biberonla veriyorum
gozumun_nuru Burcutuna ay ne kadar mutlu oldum anlatamam bizim de durum aynı sütüm tazyikliydi daha 2 aylık olmadan red başladı ve donduremedum maşallah ne güzel hala sağol yapiyirmussunuz umut oldunuz bana☺️
Burcutuna sufflee 6 ay öncesi 2 bazen 3 saate bir sagardim 150 CC bazen daha az bazen daha fazla çıkardı hepsini içerdi o 2,3saate bir
Burcutuna Hiloli kesinlikle sagarsaniz süt bitmez ama düzenli sağın en geç 3 saate bir öneriyorum ilk 6 ay ben🥰Allah yardımcın olsun seninde geçici bunlarda annesi
Burcutuna gozumun_nuru benimkide biberondan meme reddi yaptı ilk 2 saat emdi kuvezde alıştırmalar sonra hiç emmedi.hala sağım yapıyorum evet 2 yaşına kadar düşünüyorum inşallah 🥰ek gıda alınca biraz daha rahatlayacaksin
gozumun_nuru seda1766 elektrikli pompanın ilk masaj gibi modu var onda çalıştırıyorum birkaç dk yoksa ağrıyor bide sonra en yüksek kademede sagmaya basliyirum
Alyamna gozumun_nuru Hayir kesilme olmadi. Suan kiizm on aylik emmiyor mama aliyor ama hala sütüm var
Janss gozumun_nuru Merhaba. Oğlum 40ı çıktıktan sonra hiç meme tutmadı tüm çanalarıma rağmen. 14 aylığa kadar sağdım. Akmasa da damladı. Şu an 20 aylık,günde 2 yemek kaşığı kadar geliyor ama sağımı 14 ayda bıraktım. Düzenli sağmak çok çok önemli.
gozumun_nuru Janss peki ara ara azalma sorunu oldu mu benim telefon sebekesi gibi sürekli azaliyo artıracam diye tontos oldum valla
gozumun_nuru Janss kaç saatte bir sağım yapiyordunuz acaba mesela 6 aylık ya benim süreyi artirayimmi
seda1766 gozumun_nuru elektrikli olmayan manüel pompa var Bi de mochi pompa var da onlardan da çok sağamadım
gezgin_anne gozumun_nuru ilk 2 ay sagip verdim sonra silikon ucla emmeye alıştırdım 15 gün sonra direk meme verdim öyle alıştı
gozumun_nuru gezgin_anne aslında silikon uçta aldım ama aç kalır diye korkuyorum o yuzden biberona kaçtım hep bende napacagimi sasirdim
Janss gozumun_nuru Bazen 2 bazen 3 saat arayla. Geceleri de kalkıp sağıyordum sanırım 7. ayda falan bıraktım gece sağımını. Arayı uzattıkça beyin süte ihtiyaç olmadığı sinyalini alarak azaltıyor sütü. Bazı dönemler kesilecek kadar azaldı ama ben yine de düzenli sağmaya devam ettim.