Emzirme döneminde bütün değerlerim çok düşmüş. Doktor ilaçlar verdi ama korkuyorum ağır falan gelir diye. Mesela devit 3 20.000 lik bu ağır gelmez mi 😔bugün içtim ilaçları ama içim rahat değil. Bir de bağırsak problemim için duphalac verdi bugün 5 kez kaka yaptı😑 diş çıkarma döneminde ama hiç bu kadar yapmıyordu. Ona ara vermek zorundayım