Annemlerde kalıyorum kedileri var alerjim vardı daha önce hapşırır burnum tıkanırdı bu defa kulaklarım gözüm kaşındı hatta şimdi göz kapaklarım şişti kedi balkonda ama evde normalde gezdiği için çok köyü oldum böyle olan var mı acile gitsem bir şey yaparlar mı emziriyorum da