asli57 8 aylık grip oldu burnunu açıyoruz hava veriyoruz gündüz o kadar değil ama gece aşırı öksürüyor uyuyamıyor iyi gelecek birşey var mı
elifalina Yatağının alt kısmına battaniye vs koyup biraz eğimli yatırın ilk yeni doğan da kullandığımız reflü yatağı gibi olunca rahat ediyor. Hava nemlendiriciniz varsa başına açıp içine okaliptüs yağı dökebilirsiniz