kelebek50 Kızlar sizlere birşey danışmak istiyorum oğlum 3 aylık göz muanesi götürdüm sadece ışıkla baktı ve 6 aylıkken bir daha gelin dedi bazıları damla ile bakılıyor felan diyor anlamadım nasıl oluyor bu işler
anneann kelebek50 merhaba ilk muyaenesi 2 aylıkken oldu oğlum sadece ışıkla bakıldı geçen hafta da 6 aylık muayenesine götürdüm gözleri ölçüldü ve tekrar ışıkla bakıldı doktora bu kadar kısa mi sürmesi gerekiyordu ilaç falan damlatilmayacaj mi dedim evet bu kadar sürüyor demişti rutin kontrollerine 1,5 yaşında tekrar gelin yine bu şekilde muayene olacak dedi
ikrakuss kelebek50 damla ile kontrol edilmesi gerekiyor normalde . Bebeğin gözüne damla damlatılır bir yarım saat kırk dakika beklenir göz bebekleri büyür sonrasında göz numara ölçümü yapılır ve bir mercek yardımı ile göz dibini kontrol ederler doğuştan bir hastalık var mı diye 🌸 3 yıl kadar çocuk göz doktorunun yanında çalıştım oradan biliyorum ve kendisi de zaten Türkiye deki sayılı çocuk göz doktorlarından biridir.
Elifasel__ kelebek50 kızım vaktinde doğruydu bi sıkıntısı yoktu 2 aylık olunca gittik damla ile göz bebeklerini büyütüp ışık tutup baktı sadece bi sorun yok 6 ay sonra bide 2 yaşına girince kontrole gelin dedi rutin yaptıkları tarihmiş
eozlem Biz rop muayenesi olduk, o damla ile bakılıyor. Prematüre ya da gelişim geriliği ile doğan bebeklerde bu muayene yapılıyor sanırım. Biz rop muayenesini geçtiğimiz için bize de 6. aydaki rutin göz muayenesine gelebilirsiniz dedi doktor.
chemstrymom @“ikrakuss”#p3402670 peki göz muayenesi sırasında 6 aylik bebegin gorme derecesini net olarak anlayabiliyorlar mi