Kbr_ea 110 bin maaş diyorsunuz ödenir tabiki. Krediyi de fazla başvurun fazla çekin. Onu da kenara atın bazı aylar sıkışır bir şeyler olur o fazla paradan ekleyerek ödeme yaparsınız.
68bin erir tabiki.
Şimdi aldınız aldınız,bir daha alamayacaksınız. Ev almak müthiş bir rahatlık.
Yıllar önce aldık biz. 5 yıllık olarak, o zaman eşimin maaşı 3000 iken 1500₺ev kredisi ödüyorduk. Korona döneminde her şey çok pahalandı,arttı falan derken.. Sonra zamlar enflasyon derken bir market parası dahi olmadı. Bu sene Eylül ayında da bitirdik. İlk çekince maaşın yarısı flaan derken zordu ama sabrettik, sonra bittti gitti çok şükür bizim oldu. Fırsatınız var memursunuz alın gitsin.
Yarın öbür gün yaşlanacaksınız, para olmayacak belki iş olmayacak çocuğunuz büyüyecek masrafı artacak derken.. Elinize gelen bu fırsatı itmek saçmalık olur.