Kbr_ea eskiden beri memurlar 1 maaş ve bir tık üstünü gözden çıkararak ev alıyorlar. Benim çoğu arkadaşım bu şekilde aldı, ilk 2-3 sene zorlandılar tabi. Biz de aldığımızda 1 maaşın biraz üstü kredi ödememiz vardı. Ama sonraki zam döneminde maaş artımı iyi olmuştu. Bunu bilmeden çektik biz, birkaç sene tek maaşı da göze almıştık yani. Şimdi Kredimiz 7 bin eşimin maaşı 60-65 bin. Tam 2 sene önce çekmiştik. Bence memurlar almadıkça zarar ediyor çünkü gelirimiz belli. Şimdi burada ortalama kiralar 25 bin. kiralara yğksek zamlar yapılıyor az para değil. keşke almasaydık demezsiniz iyi ki almışız dersiniz ilerde, hayırlı olsun Allah ödemede de kolaylık versin. Ben de memurum,