Benim 3 . Çocuğum bebeğim 2,5 aylık ağzında pamukçuk çıktı benimde göğsüm ondan dolayı mantar oldu 10 gündür böyle mantar geçti biraz göğsüm kesildi. Emziremiyorum her emzirdiğimde içim çekiliyor resmen. Kullanmadığım krem kalmadı lansinoh, hametan, furacin, sarı kantaron yağı tam düzelecek gibi oldu bebeğimin pamukçuğu yayıldı göğsüm tekrardan mantar oldu ve her emzirmeden sonra göğsümdeki yaralardan iltihap gibi su akıyor. Kessin geçirir dediğiniz birşey varmı artık strese girdim.