Az önce test yaptım anında çok Silik bir çizgi belirdi 4 gün gecikmişti bu ne demek acaba hamile miyim kimyasal gebelik mi geçiriyorum bilemedim pazartesiye kadar bekleyeceğim doktor için böyle Silik çizgiyle öğrenen var mı hamileliğini bu arada testin resmini buraya atmak istemedim