Kizlar selam, bebisim 15 gunluk popo deliginin etrafinda yara gibi kizarikliklar var doktor sut alerjisi olabilir sut urunleri tuketme bi sure bir de cocuk cerrahisine gosterirsen iyi olur dedi. Cocuk cerrahisi de sadece pisik oldugunu soyledi ama icim rahat etmedi ya. Kakasi hafif ishal gibi ama mukuslu ve kanli degil hafif de gazi var bu aralar. Bizim gibi olan var mi acaba sut alerjisi olabilir mi