Benim bebeğim 9 aylık yılbaşından sonra ayırmayı düşünüyorum açıkçası çünkü bizim kalkmamıza hareketimize falan o da uyanıyor bende onun sürekli dönmesine uyanıyorum daha sağlıklı olacak diye düşünüyorum ama tabi henüz denemedim karşıma ne çıkacak bilmiyorum 😂