Kızımın gözünde özellikle bir yere odaklanınca ve düz bir sekilde dururken arkaya bakmaya çalışınca kayıyor doktora götürdük hemen gözlük vermek istemedi biraz gözlemleyelim 3 ay sonraya kontrol verdi gözünün derecesi artarsa gözlük verecek ama doktora sormayi unuttuk ne yaparsak veya yapmazsak numarasi artar ekran yasak mı doktorun numarasi yok özel hastane ama haftasonu kapali pazartesi direk gidip soracam bu durumu yaşayanlar bilgi verebilir mi telefon zaten vermiyoruz ama tv hep açık gerçi onu da izlemiyor ama ara ara 1-2 dakika baktığı oluyor tabi