edaeva karışık bir konu. Ekran görmesede sesini duymasına da ekran maruziyeti diyorlar. Bende ilk başlarda bilerek açıyordum çok yüksek olmasada sese alışsın en ufak seste uyanmasın, uyuyabilmek için sessiz ortam aramasın diye ama böyle yazıları okuyunca artık açmıyorum hiç 😵💫