Lugesyaa Reglime 3 gün var ama hamile olma ihtimaline karşı sabırsızlıktan test yaptım ve 2. Cizgi silik şekilde hamilemiyim acaba bilgisi olan var mı bu arada 11 aylık çocuğum var 🥴