peraninnannesi sudess 1 çay bardağını geçmiyor ve 2 öğün veriyorum kahvaltı, öğlen yada akşam yemeği şeklinde. Ara öğün de 1 kere meyve veriyorum. Tabi şimdi 8 aylık olduk doktorumuz 3 öğüne geçebiliriz dedi.
sudess peraninnannesi doyuracak tarzda şeyler veriyor musunuz yine sadece tadımlık devam mı ediyorsunuz, neler veriyorsunuz mesela
elftty Valla bendd burda dinleyim üç öğün tam oturtamafim düzeni yeni yeni tadimlari geçtik çünkü neler önerirsiniz siz ne veriyorsunuz bu arDa yedi ayda
elftty sudess yani ne yapayım ne kadar vereyim de çok oluyor bende pratik olamıyorum altı ay tadimla gecti daja cok