Eşim evlendiğimiz günden beri saçını boyuyor. Yani bekarken de vardı saçında beyazlar ama düğün günü fotoğraf çekimi olacaktı ben o zaman saçımı boyuyordum benim beyaZlara da sürsene demişti sürdük Allahım nerden sürdük yani o gün bugündür düzenli olarak saçını boyuyor. Saçı bembeyaz desem öyle de değil yani aralarda beyazlar var bunun için de saç boyamamalı bir erkek bence. Yani ben bir erkeğe yakıştıramıyorum böyle şeyler kafamdaki erkek profilini de zedeliyor bir türlü anlatamıyorum 4 senedir asla vazgeçmiyor bıktım artık.