Selam hanımlar kızım 8 aylık emeklemeye başladıktan sonra onu kollarının altından tutup kaldırdığımızda ayaklarını basmıyor doğduğundan beri bu şekilde kaldırınca adım atıyordu ama emeklemeye başladığından beri yapmıyor bu normal mi ya da bu tarz bir şey yaşayan oldu mu ?