Kızım 4 yaşında boy kısalığı için sürekli endokrinoloji bölümüne gidiyoruz bugün geneteik testimiz var sonuçlar Turner sendromu diyor çok korkuyorum yardım edermisiniz başka hastanede yine test yaptıracağız ama kesin mıdır başına gelen var mıdır .yüz hatlarında hiç bir belirti yok çok korkuyorum sabahtan beri üzüntüden ne yaptığımı bilmiyorum umarım test hatalıdır