escenko Kızlar selam. 2 aylık bebeğim var bu sıralar aklıma takılıyor. Bir süre regl olmuyoruz malum bu süreçte gebe kalıp kalmama durumunu nasıl bileceğiz? Test mi yapmak lazım her ay
EypMom escenko kınamıyorum yanlış anlamayın ama 2 aylıkken bizim hiç aklımıza gelmemişti yorgunluktan uykusuzluktan 🤦🏻♀️😅 hemşire bana 4 aydan sonra regl olsanda olmadanda dikkat et demişti ama ben 40 ım çıktıktan ertesi gün olmuştum
aysebb escenko Yani korunmanızdan şüpheniz yoksa test yapmazsınız onun dışında şüpheniz olursa yaparsınız tabi
escenko EypMom hahah yok zaten bizim de ne halimiz ne vaktimiz kalıyor da canım işte insanın aklına geliyor. İlk 4 ayda rahim kendini anca topluyor diyorlar ama bilmiyorum korkuyorum yine de
EypMom escenko o korku herkeste var sanırım 😣😣😣 geçen bi uyandım tarihe baktım kafam gitmiş 10 kilo verdim sanırım 2 saniye içinde dedim daha 10 gün var unuttum 😂😂😂
escenko aysebb ys işte korunan da hamile kalıyor sonuçta bu foruma okudukça korkar oldum🤭 aslında 3 sene korunduk prezervatifle
escenko AslanKadini_ hahaha bu eskiler🤣 kayınvalidem de geçen bir sene korunmadım süt korudu diyordu🤭
ebru3457 escenko bence her ay yapmana gerek yok yani şüphelenirsen yaparsın tabi yada belirtilerin olursa bildiğim kadarıyla hemen adet olsan bile ilk 1 sene düzensizlikte olabiliyor
ebru3457 escenko ben ilk 5.ayda adet gördüm sonra düzensizleşti sonraki ay tam zamanda oldu sonraki 2 ay 1 er hafta geç oldum ama şükür o hamile değilmişim o zaman yani 2 si birlikte çok zor olurdu ama düzensizlik olabiliyor
kizinaasikbiranne escenko Korunsana canımın içi bir de eşin extra dikkat etsin mesela spiral taktır eşinde prezervatif kullansın %98 olur koruma. çünkü bebekler peş peşe bayağı zor oluyor gördüğüm kadarıyla
escenko kizinaasikbiranne korunuyorum canım olmadı spiral de taktırayım travma oldu burda okuduklarım
kizinaasikbiranne escenko Valla benimde travma oluyor Allah ömürlerini uzun etsin de büyütene kadar ikincisini kaldırmaz bu beden 🙈 üstelik 2 yaş sendromunda şu an Allah korusun 😂😂