hlm01 4 aylik bebegim var bu ay kan damlasina basladik ama saglik ocagi vegaferon verdi kullanmak istemiyorum bebegim alerjik oldugu icin bestiron aldim kac damla kullanicam bilmiyorum
denizse hlm01 yani bende bestiron kullanıyorum bir kere içinde çubuk varya onunla çekip verirsen yeterli dedi doktor 9 aylık 4 ayda bir kere ocean kullandım devamında bunu kullandım hep bu şekilde kullandım
zcg hlm01 biz de bestiron kullaniyoruz 4. aydan beri. Doktorum kilo basina x 2 damla dedi. Mesela bebeginiz 5 kiloysa gunde toplam 10 damla. Sabah 5 damla, aksam 5 damla seklinde ver demisti. Emilimi daha iyi olur demisti.
arenbeyinannesi hlm01 Ben bestironun damlasını değil de şurubunu kullanıyorum canım oyüzden bilemedim ama bestiron çok iyi bir vitamin onu biliyorum