asbet bulaşık makinesi tableti bir tane atıyorum makinenin içine perdeyi yıkarken bir de Omo beyazlar için kullanıyorum tertemiz oluyor . Ben de öyle sık sık perde yıkayan biri değilim zaten perdelerim de 20 kilo filan öyle bir cam yapmislarki pilileri de sık olunca kol kiriliyor takana kadar işte güçlü kuvvetli birini bulunca yıkıyorum 🤣