7 aylık bebeğim .özel bölgesi hep kızarık pişik gibi.nolta nokta sivilce tarzı da oluyor.somra kızarıyor.bir buçuk ay oldu.doktor başta mantar başlangıcı dedi.krem kullandım geçti bir hafta sonra bi daha oldu ve asla geçmiyor.kullanmadıgım krem kalmadı.acaba pişik değil de alerji olabilir mi bilmiyorum gerçekten neye alerjisi oldugunu da bilmiyorum.hiç geçmedi kafayı yicem ya.doktora gidecek imkanım olmadı.gidemiyorum yalnızım bebeğim çok kilolu taşıyamıyorum.eşim izin alacak götürcez ama akıl verin kızlar