Ace09 Bebeğim 6.5 aylık . Yeni babıldamaya başladı . Ba ba demeye çalışırken alt dudağı çok kötü kayıyor . Salı günü doktora göturecegım ama çok endişelıyım çünkü aşırı kayıyor. Henüz dişi çıkmadı . Başına gelen ve düzelen var mı ? Çok kötü haldeyim
EypMom Ace09 endişelenmeyin baba dede derken üst dudak incelip alt dudak sola kayardı ilk babıldarken şimdi normal konuşuyo zorlandıkları için benimde çok tuhafıma gitmişti
hiyuu Ace09 merhaba şu an durumunuz nasıl acaba? Benim bebeğim de 6 aylık doğduğundan beri gülerken veya ağlarken ara sıra dudağı kayıyor.
Ace09 EypMom içini rahatlattınız . Aşırı derecede endişeliyim . Gülerken ağlarken esnerken kayma yok ama Ba ba demeye çalışırken inanamadım
EypMom Ace09 aynısı aynısı anlattığınızın aynısını yaşadık şimdi bağırıyo 😣😂ama bu 1 ay falan sürdü sonra geçti ama çok tatlı olmuyomu öyşe yaparken çenesinden öperdim hiç endişelenmeyin hiiiö
karanalp1823 Ace09 bizde de oluyordu alt çenesi yamuk diye düşünüyordum hep şimdi 16 aylık 51 kelimesi var maşallah hiç öyle bir problem kalmadı. Doktora da sormamıştım hiç.
Ace09 EypMom gerçekten ben her halini seviyorum ama ilerde çocuklar çok acımasız dalga vs geçerler dıye kafamda kurdum da kurdum . Sımdıden yıllar sonrasını düşündüm . İnanın 2 gündür uyuyamıyorum . İns bizim de sizinki gibi duzelır bana böyle bir anı kalır
morkoc7575 Ace09 hiç moralinizi bozmayın korkmayın dünya halidir elimizdekiler ile mutlu olmaya bakalım, ama yine de içinizde şüphe kalmaması için gidin içiniz rahat eder en azından ama korkulacak birşey değil
Ace09 karanalp1823 içime biraz su serpildi çok sağolun cevabınız için . Insallah bizim de aynı sekılde geçer
karanalp1823 Ace09 rica ederim geçer inşallah endişe etmeyin ama doktorunuza da sorun tabiki. Bizim şöyle söyleyeyim ağzını kapatınca bile alt çene ve üst çene birbiri üzerine yamuk kapanıyordu bazen, geçti gitti maşallah.
Ace09 karanalp1823 masallah 🧿🧿 çok sevındım darısı bize . Bakalım doktor nasıl yönlendirecek . Ama mesajınız Benım ıcın bir umut oldu çok teşekkür ederım
Ace09 hiyuu selamlar şuan bebeğim 1 yaşında ve hiç kalmadı 😊 ozaman çok çok üzülmüştüm. Nörolojiye götürmüştüm . Doktor asimetrik ağlayan bebek sendromu dedi ama kasları geliştikçe geçiyor genelde dedi ve öyle de oldu.
gamzeciik Ace09 merhabalar acaba kaç aylıkken düzeldi? Benim bebeğimde de asimetrik ağlayan yüz var. Gülerken ve ağlarken bariz şekilde kayıyor alt dudağı.
Ace09 hiyuu normal çocuk doktoruna video izletmıstım . Nörolojiye göster şeklinde benı yönlendirmişti . Bu konuya onlar çok bakmıyorlar ama önce onlardan fikir almak daha iyi tabi . Ben aşırı endişelenmiştim ve günleri zehir etmıstım kendime . Ağız kasları güçlendikçe bırsey kalmıyor
Ace09 gamzeciik 8 aylık gibi düzeldi. Ben ozaman çok üzmüştüm kendimi . Yeni doğan fotolarına bakınca şimdi çok tatlı bir kayma oluyormuş gülerken fakat ba ba deneye başlayınca çok ağır bir kayma vardı . O da kendiliğinden düzeldi . Kaç aylık bebeğiniz ?