berentt biz tam o ayda yaşadık aynısını . Sizinki gibiydi ne mama markaları denedik ,ne emzirme yöntemleri denedik fayda etmedi ,ne meme ne mama ,biberon almıyordu , sütüm kesilmesin diye sağım yapıyordum ben de sürekli enjektorle vermeyi deniyordum az az içiyordu ya da uykusunda emziriyordum o zaman biraz emiyordu , gündüz de sessiz ve karanlık bir odada emziriyordum öyle öyle 5. Aya getirdik sonra da zaten ekgidaya geçince biraz rahatladık