berentt Kizlar çözüm buldugunuz size iyi gelen yontemleri yazarmisiniz mamads icmiyor yavrum kilo alamıyor 1 haftadır acilden yontem lazım 1 ayı geçti meme reddi
niloyaaa berentt Biberon ve emzik kullanıyorsanız kesinlikle bırakmalısınız Eğer meme reddini gerçekten aşmak istiyorsanız. Bebeğim uykuluyken emziriyordum ayakta gezerken emzirdim tek başına sakin loş ışıkta piş piş piş sesi eşliğinde emzirdim bu şekilde aşmıştım
niloyaaa berentt kaşık biberon, şırınga, eds yöntemi ile ya da bir emzirme danışmanlığı ile çalışabilirsiniz. Aslında tam uykuluyken memeyi verebilseniz çünkü o an çok daha rahat emiyorlar
ebru3457 berentt bu dönemlerde hep oluyor ben ayakta gezerek emziriyordum hep yada yanına yatarak o şekilde emiyordu sadece şükür sonra düzeldi ama oturarak emzirmeye çalışsam tutmuyordu kafasını geri atıyordu hep