gzdehlal kesinlikle ihmal etmeyin lütfen. Bazı bebekler maalesef zamanla düzelmiyor. İlerde başka sorunlar olabilir.
Ben ilk görüştüğümde merkezdekiler bebeğim 18 gün dediğimde çok şaşırdı ama anneler aksi giden durumu hissediyor🙃
Bizim biraz düzelmeye başladı evet zamanla oturacaktır ama en azından içim rahat etti. Gidene kadar huzursuz oldum.
Erken tedavi her zaman iyidir🙏🙏👍🏻
1Ayrıca korkulacak bir durum yokmuş. Ben gidince anladım.Bebeğin tedavisine göre en fazla 1 yaşına kadar durabiliyormuş.