3 aylık bebeğimde kanlı mukuslu kaka ve yanağında egzama vardı. Süt diyeti yapıyorum, henüz tespit edemedim alerjeni. Çocuk doktoru sakıncası yok diynce rota aşısı yaptırdık 4 gün önce. Bugün kanlı kaka geldi. Aşıdan mıdır yoksa dün sucuk yemiştim ondan mı anlayamadım. Keşke aşıyı yaptırmasa mıydım :(( bu durumda olup rotayı yaptıran oldu mu? Korkuyorum.