ece5454 gittik birşey olmaz annesi emzirmeye devam et dedi 7 gün önce gittiğimde 5. Günündeydi ishalinin sonrasında tekrar gittik 2 gün önce 10 gün oldu diye o günde poposu korkunç şekilde pişik oldu ishalden onun için ilaç yazdı birde probiyotik önerdi ona başlayın daha da düzelmezse ilaç başlarız dedi 12 gündür ishal hala da düzelmedi emmesi düne göre biraz iyiydi elhamdülillah ama pişik yüzünden çığlık çığlığa ağlıyor şu an