gulayada 30 günlüğüz Biz bugün doktora gittik 3-4 saatte hatta acıkınca ver dedi geceleri de 5 saatte bir ver dedi doktor önceki doktorum 2 saatte bir ver demişti ama siz kaç 1 aylıkken kaç kaç saatte bir verdiniz nasıl vermem gerekiyor anlamadım bir şey
tugces09 gulayada geceleri kalktığında emziriyorum ama gündüz 2 saatte bir emzirdim o aydayken. Şimdi 3 ay 27 günlük yeni 3 saate çıkarttım
melenbeg gulayada 1 aylıkken bana doktorum gündüz 2-3 saatte bir bebeğin nasıl isterse ver ama gece uyandırma artık uyusun demişti
bsrbgc24 Bugün biz de bir aylık olduk ve gelişimi iyi gidiyor o yüzden bir doktorumuz kendisi kalksın dedi diğer doktorumuzda 3 saatte bir ver dedi.Benim de kafam karışık.
bsrbgc24 gulayada bence geceleri özellikle 22.00-02.00 arası uyutmak gerekiyor çünkü büyüme hormonunun en çok salgıladığı saatler.O yüzden geceleri max 4 saate kadar uyandırmıcam ben galiba o mantıklı geldi bana
aryabebek473_ Gündüzleri elinden geldiğince emzir canım malum soğuklar hastalıklardan korumak gerek geceleri daha 40 ı çıkmadığı için 2 3 saatte bir emzir bncce yinede doktoru dinlemekte daha fayda var ben 40 ı çıkana kadar 2 saatte bir emzirdım gece gündüz