Kızlar grip olduğum için antibiyorik kullandım 10 aralıkta antibiyotik kullanımım bitti 12 sinde adet sancılarım başladı normalde 15 inde oluyorum bazen tabi erken de oluyorum ama asla gecikmezdi hala adet olmadım ilaçlar sizce adette gecikme yaparmı. Hala adet ağrısı demeyimde sızlama hissediyorum olcak gibiyim yani ama Plansız bi gebelik yaşamıyorumdur inşallah😣