3 buçuk aylık bebeğim var dışarı çıkardığım da hafif rüzgarlı soğuk havada bu günlerde yani nefes alamıyor gibi yapıyo ilk evde yastıkla rüzgar esmiş gibi yapmıştım o gün anlamıştım geçici bi durum mu acaba neden kaynaklanır normalde hiç bir sıkıntı yok