Çocuk tek kalmasın diye kardeş yapmak yebi doğacak olan bebeğe haksızlık gibi geliyor bana abisini/ ablasının canı sıkılmasın diye yapılmamalı bence benim bir kızım var 15 aylık ikinciyi düşünmüyorum. Şuanda anne ilgisi en çok ihtiyacı olan şey nasılsa oyun çocuğu döneminde arkadaşı olacak oyun grupları var vs oralarda sosyalleşecek böyle düşünüyorum..