Ozumdmck Bugün spiral taktırmak için gittim ama ilk önce smear tesi vermen gerekiyor dedi. Spiralden sonra smear verilmiyor mu acaba bilen var mı?
Ozumdmck asrinhatasi ama benim ilişkiden sonra hafif kanamam olmuştu o yüzden diyorum dedi. Bana da biraz saçma geldi açıkçası
asrinhatasi Ozumdmck belki o durumla alakalı bişey de olabilir bilemem ama spiral varken smear testi alırlar.
Ozumdmck ipek1300 smear testinin sonucundan sonra takıldı spiral. smear sonucunda da her şey normal çıktı lekelenmeyle ilgili de bişey söylemedi her şey normal dedi