Mjeyy Bir blogda 3 saatte bir olarak gördüm ama bence çok fazla, ben her istediğinde emziriyordum ama çok kusmaya başladı&reflüsü de var o yüzden bugün itibariyle 2 saatte bir şeklinde ilerliyorum iyi de gidiyor gibi
durdur Yani 3 saatte bir diye biliyorum bnde Bide bişey sorabilir miyim gaz kokusu sizin bebeklerinizdede var mı