damlanurtoraman Arkadaşlar merhaba Bebeğim daha bir aylık rutin kontrolleri için bir çocuk doktoru arayışındayız gittiğiniz doktorların isimlerini ve muayene ücretini benimle paylaşabilir misiniz?
ayfercalskn61 damlanurtoraman Sincan koru hastanesi Bülent koca iyi bir doktor. Askeri personel olduğu için eşim 400 falan veridik unuttum ya 3,4 aydır gitmiyorum ama iyi doktor
cikolataliekmek damlanurtoraman kendim gitmiyorum ancak İnternet’e takip ettiğim selin ulu var mamak devlet hastanesindeymis, giden birkaç arkadaşım çok memnun kaldi
Elizz2023 damlanurtoraman Cebeci tıp Emel okulu o kadar iyi bir doktor ki rutin kontrollerini yapıyor kızımın kendisi öğretim üyesi fakültenin özel muayene bölümünde bakıyor ücreti de çok uygun 400 küsürdü bir muayenemizin 1.5 saat sürdüğünü bilirim detaylı her şeyine bakıyor ne zaman istersem mesaj da atıyorum bilgilendiriyor
balpetegininannesi166_ A life hastanesi Vedat Öztürk e gidiyoruz cok memnunuz. Fakat muayene ücreti mi bilmiyorum. Özel sağlık sigortası ile muayene oldugumuz icin.
dalpsmom Özel değil ama her ay poliklinikte kendi bakan bi doktor önereyim, Etlik şehir hastanesi Nihat Cengiz. Önerileri olsun, bebeğin aylık gelişimleri vs olsun bilgilendiriyor.
Tazeanne111 Eryamanda klinik Tülin Köksal’a gidiyoruz arkadaşımın önerisi ile 2. Gidişimiz detaylı takip eder öneririm
bebemiz Elizz2023 randevu sürekli bulunuyor mu nasıl randevu alabilirim ayrıca cumartesi günleri muayene ediyor mu
Elizz2023 bebemiz İlk randevumuzu biz tanıdık aracılığıyla aldık ama Ankara üniversitesinin sitesinde ara ara randevu açılıyormuş sanırım daha sonra ne zaman istesek randevu alabildik telefon numarasını verdi mesaj atıp şu saatte geleceğiz uygunsanız diyoruz kabul ediyor müsaitse değilse sonraki güne cumartesi günleri hakkında fikrim yok 🌸☺️
bebemiz Elizz2023 anladım teşekkür ederim inşallah bizde rabdevu bulabiliriz nasıl kendisinden memnun musunuz bir de sorularınız olunca telefonda sorabiliyor musunuz. Bir sürü doktor gezdik iyi güveneceğimiz doktoru bulamadık malesef
bebemiz Elizz2023 ben şimdi siteye girdim de çocuk sağlığı ve hastlsıkları ana branş diye mi geçiyor acaba çünkü bayağı farklı böşüm var bir de doktorun ismi yazmıyor siz siteden hiç randevu aldınız mı Bir de adresi nerede tam olarak cebeci tıpın içinde mi muayene ediyor . Muayene olmak için cebeci tıp fakültesi hastanesine mi gideceğiz
Elizz2023 bebemiz öncelikle evet ne zaman istesek ulaşabildik bazen yurtdışında kongrelere gidiyor ulaşamadığımız oldu onlar da acil bir durum değildi onun dışında gece mesaj attığım bile oldu diyebilirim çok güler yüzlü ve halden anlayan birisi ben çok evhamlı pimpirikli bir anneyim tüm sorularıma sabırla cevap verir. Cebeci tıp fakültesinde çocuk hastalıkları bölümüne gidiyoruz ilk muayenemizi sosyal pediatride yapmıştı ancak onların kendi odaları var sonrasından oraya indik hep. Zaten çok araştırarak bulmuştum bu doktoru doktor takvimi sitesinde yorumu ve puanı yüksekti bebeğim 3 aylıktı doktor araştırıp bulduğumda ☺️ Şu an 18 aylık doktorumuza devam ediyoruz.
bebemiz Elizz2023 ben de öyleyim ya aynı şekilde kızım bir de 5.gebeliğimde kucağıma aldım o yüzden o kadar çok hem evhamlı hem pimpirikliyim ki :( doktor hanıma nasıl ulaşacam bir türlü bulamadım randevuda da çıkmıyor . Eşim artık gidip odasında ise görüşeyim diye bile düşünüyor. Bilgiler için çok teşekkür ederim. İnşallah biz de evet bu doktokrun dediğine güveniyorum başka doktor aramama gerek yok dediğimiz birini buluruz emel hanıma da belki ulaşır görüşürsek devam edebiliriz . 🌸
Elizz2023 bebemiz doktortakviminden ya da instagram hesabından yazsanız sizi öneriyle bulduk diye rica etseniz eminim güzellikle karşılar numara vermek isterdim ancak hoş olmaz izni dışında ☺️ Bizim gittiğimiz dönem sadece yenidoğan alıyordu mesela rica ettim 3 aylık oldu demiştim kabul etmişti en baştan tüm bilgilerini not aldı doğum kilosu vs güzelce muayene etti sonrasında beraber ilerledik ☺️ Ulaşırsanız tanışma fırsatınız olursa daha iyi anlarsınız doğru bir seçim olduğunu yorumlara da bakabilirsiniz doktortakviminden ☺️
bebemiz Elizz2023 teşekkür ederim instagram hesabından yazayım kendisine inşallah bir şekilde dönüş yapar. Tabi ki bilgisi dahilinde olmadan numara vermeniz doğru olmaz o şekilde ben de yazamam numaraya ulaşsam bile . Teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için🌸🌸
bebemiz Elizz2023 iyi günler tekrar size yazıyorum da :) Emel hanım için hastaneyle görüştük yeni hasta bakmıyormuş acaba bir gün muayeneye gidince bizden bahsetseniz olur mu belki muayene etmeyi kabul eder. 5.gebeliğinde çocuğunu kucağına almış bir anne size muayeneye bebeğini getirmeyi çok istiyor deseniz olur mu 🤭