kekobars Merhaba hanımlar, 3 aylık bebeğim var 3-4 gündür memeye gelirken ağlıyor çok acıkırsa emiyor sadece onun haricinde emmiyor böyle bir durum yaşayan var mı mama vermeyi düşünmüyorum alasaya kadar meme vericem