Kızlar selam kızım yeni 16 aylık oldu ve aşırı huy değiştirdi sürekli ağlıyo herşeye bağırıyo asla susturamıyorum çok sinirli bize vurmaya başladı kendine vurmaya başladı ve çok inatçı bişeyi getir dediğimde inatla yapmıyor bişeyi yapma dediğimde de inatla bana bakarak gülerek yapıyo neden böyle oldu sizce aynı durumları yaşayan varsa buyursun bacım konuşak dertleşek