Bebeğim 11 aylık 4 seanstır fizik tedavi aldırıyoruz seanslarda çok ağlıyor yapmak istemiyor fizyoterapist normal dedi gerçekten kadin süreci güzel yönlendiriyor onun gönlünü yapmak için uğraşiyor ama bebeğimin huyu suyu değişti mızmiz ağlak bir bebek oldu normalde çok güler yüzlüdür bir yandan da diş geliyor azı dişi sanırım o da etkiliyor diye düşünüyorum bugünki seansta bebeğim aslaaa bisşey yapmak istemedi en basit şeye bile ağladı,eve geldik tüm gün dızdız etti üzülüyorum ama seanslari birakamayiz çünkü mecburuz,tecrübeli anneler yardim edin bana.