2 aydır egzama belası çekiyoruz ve bebeğimin bacağında geçmeyen kuruluk kanama ve kaşıntı var cildiye doktoru zyrtec yazdı 4 damla çocuk doktorum zaditen yazdı 7 damla zaditen kullanıyorum ama çok uyku yaptı bebeğim sabah akşam uyuyor. Normal mi sizce, alerjen anneler siz ne kullandınız kaşıntıya?:(