kardelen1209 nursenby kaynanam 3 aylik ignenin ardindan hamile kalmıs bende olcaktım hic bosuna olma dedi
Tuana__mohammady nursenby benim tanıdığım birisi var iğneyle korunuyorlardı ikiz bebeklere hamile kalmıştı 😂
nursenby masterchefiniz valla ben ilk iğneyi vuruldum 2 ay önce geçen ay adet gördüm bu ay olmadı hafif mide bulantım var kasık ağrım var tribe girdim valla yan etkileri kişiden kişiye değişiyor diye biliyorum
kardelen1209 nursenby bosver kız hem hotmonlari bozuyomuş o igne ablam vurunmustu 3 ay adet olamadi şimdi de adet olcam diye ugrasiyo kadin doguma gidito
bsrashn Bende iğne vurulalı 1.5 ay oldu adet zamanı çok hafif lekelenmem oldu sadece onun dışında bir yan etki de olmadı. İnşallah koruyordur ahahah
kardelen1209 nursenby Kiz öyle deme ben dogum yapali 3 ay 20 gun oldu adet olim diye dua ediyorum resmen odemoldum hep 😁