3 ay bu durum normalmiş gündüz anneye tensel olarak doyan çocuk gece yatağında uyurmuş gerçekten de öyle oluyor.Ben de genelde sling kullanıyorum gaz için de harika oluyor hem de kendini rahat hissediyor. 3 aydan sonra beşiklerine alışacaklar mı bakalım bu bebeler