altintopp Arkadaşlar oğlum 12 aylık, gece 1 ya da 2 kere mama içer. Sabaha karşı bez her gün taşmış oluyor her yeri ıslak oluyor. Gece yarısı değiştirmeme rağmen. Kilo 10buçuk 6 numara sleepy kullanıyoruz. Külot bez mi kullanmalıyım var mı tavsiyesi olan
asell_asl altintopp bebem natural deneyin. Hepsini denedim bi tek ondan memnun kaldım. Bi de bebeğiniz gece üşüyor olabilir. Genelde gece çiş sayısı gün içinde yapılan çiş sayısına göre daha azdır . Üşüyen bebek çok işer. Üşümediğinden emin olun.
kurabiyevarsimitvar altintopp valla bu aralar bizde de her marka bez sızdırıyor yıldım ben de bez denemekten
aybarsbebekk altintopp 10 kg 4 numara prima külot bez takıyorum taşıyor 5 numarada çok büyük olur diye düşünüyorum bende şaştım
siyah0606 altintopp aynı durumdan şikayetçiydim bütün bezleri denemiştim aynı sorum yaşadım bizdeki bezi önermişlerdi şuanlık memnunum öyle sıkıntı yaşamadım
Mrvmcmc Molfix külot bezi önermişlerdi inanılmaz sızdirdı. Sleepy bio naturalin kanallari yenilenmiş dokusunu begenmemistim ama mecburiyetten kullanayim dedim onda hic sizdirma yapmadi. Genelde prima külot bezi öneriyorlar ama🥹🥲
asell_asl aybarsbebekk kilot bezler genelde kullanışlı olmuyor ya. 10 kilo bebeğe 5 numara başlayın bence artık normal bezle 5 numara iyi olur.. 4 küçük geliyordur iz yapıyordur. Benim bebeğim de 10 kilo uzun zamandır 5 numara kullanıyoruz.
aybarsbebekk asell_asl bilmem ki biraz boyu uzun kendi yaşıtlarına göre bilemedim o da çok büyük olur sanki
hfzhnf altintopp kilot bez gündüzleri iyi geceleri normal cırt cirtlisi iyi doğduğundan beri molfix kullaniyorum bir sorun yaşamadım bebeginiz çok donuyorsa uyuyurken belki bez kayiyordur ve ben hep 1 num büyük kullanırım genelde hiç sorun olmadı
momyys altintopp Goon sarı paket deneyin. Ben gündüzleri sleepy kullaniyorum yumuşak diye.Geceleri sleepy çok sızdırıyor yan lastiklerini kaliteli yapmamışlar bence.Biz de geceleri hep ıslatiyorduk Goonla çözdük. Ama Goon sarı paket deneyin bir farkı anlayacaksınız
faziletthr altintopp boyuda önemli ama 10.5 kilo için 6 numara büyük geliyor olabilir mi. Oğlum 70cm 10.200 kilosu 4numara kullanıyoruz