SevimliHayaletCasper mematiii bana çok var o zaman 😄 aktif olmayan bi kullanıcıya özelden 7 bin tane mesaj mı atsam ki 😂😂
mematiii SevimliHayaletCasper zaten oluyor mu bilmiyorum canımda dyggıjhlök ben bir ara aktif kullanıyordum O zamanlar 6-7 bin olmuştu benim bu aralar pasif kullanıyorum ama 10.binoldum
SevimliHayaletCasper Tekbenimsucumguzelolmakdemi profiline gir yukarıdaki gönderiler kısmında. 2996 gönderin var senin