sirincik Kızlar ablam istanbuldan bana mont göndericekte kargo cok tutar mı ne kadar tutar acaba samsunda yaşıyorum bilgisi olan var mı ?
anneann sirincik PTT ucuz tutuyor babam kilo kilo kargo gönderiyor Max 200₺ falan tuttuğunu gördüm yani baya ağır oluyor ama geç geliyor yabiku
Aminemm_ sirincik gardropstan en ucuz ürün seçip ordan alın bence kargo 70 80 yapıyor onun üzerinden göndermiş olur
dicle3547 sirincik bence dolap uygulaması üzerinden en düşük fıyata satışa çıkarıp kargolanabilir. Orada büyük boy kargo 90 tl falan çünkü
Nanem123 anneann PTT mi ucuz ben bir ucuzluğu göremedim ama İzmir’den Bergama‘ya küçük bir ürün gönderdiğimde 350 TL tuttu babanız emekli falan mı?
dicle3547 Uykusuzhergeceeee 100 tl mi😂 kız 100 tl ye ne kaldı allah aşkına kargolar çok pahalı valla bacım geçen sene arkadaşıma birkaç parça bişey yolladım öyke çok ağır da değildi 200 küsür tutmuştu.
minibonumm sirincik bir ay önce sürat kargo ile afyondan Kocaeli’ne bir a 4 kagıdı evrak gönderdim kargo poşetine koydum bir tame kağıt parçası 220 tl tutu şok oldum ödedim ama nasıl içme oturdu 😂
anneann Nanem123 AA hadi ya, evet emekli bir etkisi oluyor muki, yani gerçekten köyden birkaç büyük köy ekmeği sucuk vs gönderiyor en az ⅘ kilo oluyordur yani en son 250₺ tuttu koca kutu
Nanem123 anneann evet oluyor emekliye indirim yapıyorlar birde üniversite öğrencilerine indirim yapıyorlar
Aseldurumom_ sirincik sana bir taktik dolap hesabın var mı dolaba koy ablaninfa hesabı varsa satın alsın uygun bir fiyata koy yani orda kargo ücreti daha uygun ben öyle yapıyorum 😂🙈
sirincik Aseldurumom_ belli bi sınır var mı ne bileyim şu fiyat üstüne kargo bedava gibi bunuda denerim yani mantıklı 😅
Aseldurumom_ sirincik 250 tl üzeri kargo bedava canım sen al parayı tekrar abla a atabilirsin ben öyle yapıyorum