Kizlar insülin direncim varmış değerlerim çok yüksek çıktı. Yemek yedikten sonra resmen uykudan gözlerimi açamiyorum direkt uyuyorum. Ve aşırı kilo aldım. Bu ilaç insülin direnci tedavisinde kullanılıyormuş sanırım kullanıp faydasını gören, bana çok iyi geldi diyen var mı acaba? Kilo vermem de etkisi olur mu? Tatlı diye gözüm dönüyor resmen ellerim ayaklarım titriyor yemedigim zaman o kadar lanet bi şey bu durum..