Hanimlar kızımda 3 gündür ateş vardı bu arada 4 tane diş birden çıkarıyor. Doktora gittik ağzının içinde ve boğazında garalar gördü çok üzgünüm hiç keyfi yok huzursuz. Aftoral sprey, yaralarına krem ve dolven, calpol şurup verdi. 2 gün oldu hiç ilerleme yok ağız içi diş dipleri kıpkırmızı başına gelip kurtulan varsa lütfen yazabilir mi 🥺 çok çaresiz hissettiriyor insanı