yakupcan 12,5ken aldim ben de 14 aylikken yaptirdim. Öncelikle bebek eger 1 yaştan buyukse malesef bilincinde olacak ve daha zorlu gececek sunnet sonrasi.
Sunnet yaklaşık 7-8 dkk sürdü ve sünnet boyunca agladi. video falan açtık ya da salavatlar cekerken doktor biraz durdu ama hrp devam etti..
Ilk gun evet zordu.. ilk çiş de cok zordu..
Ve malesef benim bebegim 1 hafta boyunca her ciste agladi.. Korkudan ağlıyordu. Bu arada doktor antibiotik hakkinda eger iltihap olursa icirin demişti bana.. ama ben bebek her cis yapmada agladigi icin acaba idrar yoku enfeksion mi oldu yaparken bu kadar şiddetli aglamasi normal degil yanma mi var acaba diye dusunerek antibiotigi 3.gunde kullanmaya basladim ve ne hikmetse, kullandıkça aglamalari azaldi.. belki zaman faktoru de etkili olmus olabilir bunda ama bir dahaki aklim olsa sunnet olduktsn hemen sonra kullanirdim.. sonucta cerrahi bir islem, mikrop kapma olasiligi var..
Kremleri bana sürdürtmexi bebegim, dokunmami istemedi, ben de her bezde, pipi uzerone boool bol boca ettim.. Rif ampulaldik biz ayrica eczaneden, baska bir doktor onerisiyle, kremleri surmedigim bir zaman diliminde ondan yarisi şırınga ile pipi uzerine sıkıp boyadim, kuruttu ve iyileşmesinde faydali olduğunu düşünüyorum. Sari kantaron yagi da yapisma olmamasi açısından etkiliydi..
Banyosunu ben 3.gunden sonra yaptirdim, sudan da korktu ama o da epey rahatlatti.
Boyle boyle 2.haftanin sonunda iyilesme basladi ve unutmaya basladi.
Suan epey geçti üzerinden, neredeyse 1 ay. Ve bebegim cisini cok guzel yapmasına, pipi uzerinde cok fazla bi iz kalmamasina karşın hala dokundurmaz, pipiye karşı hassaslasti.. Bu durum diğer annelerden edindigim bilgilere gore 2 yasa kadar devam edebilirmis..
Keske diyorum, daha kucukken yaptirsaymisim.
Ama iyi ki de diyorum, daha gec kalmamisim.
umarim sizin sureciniz de kolay ve hızlı gecer. simdiden gecmis olsun.