kirazmevsimi_ güne kaçta başlıyor ? Benim bebis ablasindan dolayı güne erken başlıyor 7:00 gibi uyaniyor ,uyanınca da hemen kahvaltısını hazırlamış oluyorum zaten ,güne ilk kahvaltısını yiyerek başlıyor ( gece bir iki defa emiyor kalkıyor ama ne kadar geliyor doyuyor bilemiyorum) , sonra uyuyor tekrar kalkınca mama veriyorum 120 CC içiyor sadece o da zorla biraz geçiyor 1,5 saat filan oyun oynuyor evde kendi haline birakiyorum o süreçte sonra çorbasını yediriyorum öyle tekrar uyuyor kalkınca ara öğün o gün ne hazirlarsam onu yiyor sonra son ana öğünü akşam biz ne yediysek ona göre uyarlayip onu yediriyorum,akşam uykusundan önce de mama alıyor 120 CC kadar o kadar , her uyku öncesinde de anne sütü istiyor tabi biraz emip öyle uyuyor ,benim bebişim kilo alımı da düşük bu arada 5. Aydan beri uğraşıyoruz